خانه وبلاگ خرید اینترنتی گیج فشار FLUKE 700G06 / فلوک FLUKE 700G06 با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



خرید اینترنتی گیج فشار FLUKE 700G06 / فلوک FLUKE 700G06 با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

خرید اینترنتی گیج فشارFLUKE 700G06 / فلوک FLUKE 700G06 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع خرید اینترنتی گیج فشار را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات لیست قیمت گیج فشار ویکا-گیج فشار 1 بار-خرید گیج فشار گاز-قیمت گیج فشار 10 بار که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

خرید اینترنتی گیج فشارFLUKE 700G06 / فلوک FLUKE 700G06  با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع لیست قیمت گیج فشار ویکا-گیج فشار 1 بار-خرید گیج فشار گاز-قیمت گیج فشار 10 بار  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع خرید اینترنتی گیج فشار باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 

جهت سفارش و خرید روی خرید اینترنتی گیج فشار FLUKE 700G06 / فلوک FLUKE 700G06   کلیک کنید


خرید اینترنتی گیج فشار FLUKE 700G06 / فلوک FLUKE 700G06  با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع خرید اینترنتی گیج فشار در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت گیج فشار ویکا-گیج فشار 1 بار-خرید گیج فشار گاز-قیمت گیج فشار 10 بار  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از خرید اینترنتی گیج فشار را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

خرید اینترنتی گیج فشار FLUKE 700G06 / فلوک FLUKE 700G06  با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  خرید اینترنتی گیج فشار را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی لیست قیمت گیج فشار ویکا-گیج فشار 1 بار-خرید گیج فشار گاز-قیمت گیج فشار 10 بار  توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

گیج فشار یا پرشر گیج pressure gauge چیست؟
گیج فشار یا pressure gauge یک دستگاه صنعتی برای اندازه گیری فشار در یک مخزن، در یک سیستم لوله کشی، در محیط واکنش یا حتی در یک مخزن دفن شده در زمین یا در زیر دریا است. این فشارسنج‌ ها هم مانند عقربه‌های ساعت هستند و در حقیقت حرکت عقربه‌های آن‌ها با توجه به فشار اعمال شده روی آنها صورت می‌گیرد. فرض بگیرید که شما یک لوله پلاستیکی منعطف در دست دارید و با دمیدن در آن، لوله پلاستیکی حالت سفت و غیر منعطف به خود می‌گیرد. اگر فشار دمیدن خود را کم کنید، ابتدا کمی خمیده شده و در نهایت به طور کامل می‌خوابد. این اصول اولیه حاکم بر طراحی پرشر گیج است که در ابتدا توسط شخصی به اسم بوردون طراحی شد. پرشر گیج ابزاری برای اندازه گیری فشار در یک سیستم و گزارش آن به صورت داده های آنالوگ یا دیجیتال است. در این ابزارها یک قسمت حسگر و یک قسمت نشانگر به کار گرفته شده است که تغییرات هر کدام از آنها در برابر فشار ما را به یک عدد می‌رساند که می‌توانیم آن را به عنوان تغییرات فشار گزارش کنیم. گیج اختلاف فشار و گیج فشار عملکردی مشابه دارند، اما گیج اختلاف فشار اختلاف بین دو نقطه را نشان می‌دهد و از پرشر گیج برای اندازه گیری فشار یک نقطه نسبت به حالت استاندارد و مبنا استفاده می شود. این گیج از لحاظ کاربرد با گیج اختلاف فشار متفاوت است.
پرشر گیج چگونه عمل می‌کند؟
اگر به دنبال درک نحوه عملکرد پرشر گیج هستید، مثال لوله پلاستیکی ذکر شده در بند قبلی را در نظر بگیرید. اگر این لوله پلاستیکی را به شیر آب وصل کنید، در ابتدا فقط کمی از حالت خوابیده خارج می‌شود. اما اگر شیر آب را بیش از اندازه باز کنید، به طور کامل به صورت افقی یا عمودی باقی مانده و همان حالت را حفظ می‌کند. در حالت دوم ما فشار زیادی به لوله پلاستیکی وارد کرده‌ایم و این همان سیستمی است که در پرشر گیج استفاده شده است. دستگاه فشارسنج به یک مخزن یا به یک سیستم لوله کشی وصل می‌شود. اگر فشار محیطی کم باشد، عقربه‌های آن بر روی فشار کم باقی مانده و در فشارهای بالا، به سمت اعداد بالاتر می‌کند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که هر فشار سنج دارای ظرفیت محدود فشاری بوده و در فشار بالاتر از آن دچار مشکل می‌شود.
پرشر گیج چگونه ساخته شد؟
در بندهای قبلی گفتیم که اولین پرشر گیج توسط بوردون ساخته شد. اگرچه گیج‌های فشاری تفاضلی، پرشر گیج های دیافراگمی یا حتی گیج‌های فشاری روغنی با سیستم‌های متفاوتی طراحی شده‌اند، اما به طور کلی طراحی آن‌ها بر مبنای گیج طراحی شده توسط بوردون بوده است. بوردون یک لوله C شکل از جنس برنز، برنج، آلیاژهای مس، فولاد ضد زنگ و نیکل ساخت. این لوله انعطاف پذیری نسبتاً مناسبی داشت که انتهای آن بسته بود. انتهای این لوله به یک اهرم دندانه‌ای متصل به یک عقربه وصل شده بود که با حرکت لوله C شکل، امکان حرکت عقربه هم فراهم می‌شد. بوردون به این نتیجه رسید که هنگام دمیدن در داخل این لوله یا وصل کردن آن به شیر آب، خمیدگی لوله کمتر شده و کم‌کم بافت آن باز می‌شود و عقربه به سمت راست حرکت می‌کند.
فشارسنج اولیه بوردون بسیار ساده و ابتدایی بود، اما به اندازه خود در پیشرفت این حوزه نقش مهمی داشته است. این سیستم معمولی بعدها با سیستم‌های استاندارد فشاری عدد گذاری شد و به عنوان نسل اولیه پرشر گیج معرفی شد. البته سایر سیستم‌ها بر مبنای روش‌های متفاوتی کار می‌کنند که نتیجه همه آنها یکسان است. گیج فشار در سایزهای مختلف مانند صفحه 6 سانت، صفحه 10 سانت و صفحه 16 سانتیمتر تولید می شود.

خرید اینترنتی گیج فشارFLUKE 700G06 / فلوک FLUKE 700G06  با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات لیست قیمت گیج فشار ویکا-گیج فشار 1 بار-خرید گیج فشار گاز-قیمت گیج فشار 10 بار  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله خرید اینترنتی گیج فشار را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از خرید اینترنتی گیج فشار را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟